Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους, στις ακόλουθες περιπτώσεις:πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά.)

τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη.

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τότε η εταιρία δεν θα αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση – επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν νόμιμη απόδειξη αγοράς ή τιμολογίου αγοράς.

Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα.

Στην περίπτωση επιστροφής σε προβληματικό είδος στα πλαίσια της ισχύουσας χρονικά εργοστασιακής εγγύησης, μπορείτε να το αποστείλετε στην έδρα μας για το τεχνικό έλεγχο. Τα μεταφορικά έξοδα παραλαβής του ελαττωματικού είδους και η επιστροφή του στην περίπτωση αυτή επιβαρύνουν τον πελάτη.

Back to Top